Blev en oväntad kväll...


Jag hade inte direkt något bestämt igår, jag skulle bara fixa massa saker hemma. Men sen när det började bli kväll så bestämde vi att vi skulle dra till Puls nattklubb. Det blev en spontan utgång tillsammans med Amanda, Paulina och hennes vänner. Kvällen började inte så bra eftersom det var så lite människor och så var DJ inte alls bra. Men sen när man hade fått i sig lite dricka och det hade kommit lite mer folk så blev det att dansa! Det sluta med att Amanda blev skadad vid tinningen (hur vet vi inte) men det blödde! Som tur var såret inte så stort och vi visste heller inte vem som hade gjort de. När Amanda hade vilat lite så mådde hon bättre och det blev dansgolvet igen. Det blev ändå en rätt lyckad kväll men nu är jag seg och ligger fortfarande kvar i sängen...

Jag måste gå upp snart för vi ska ha släktmiddag idag med några ifrån Motala som vi träffar en gång varje år. Vi ska käka kinamat redan klockan 1 och sen ska vi hem till oss. Så det är bara ta på sig kläder och sminka sig och se ut som man är hur pigg som helst! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi hade allt roligt igår :D:D:D <3<3<3

2011-10-23 @ 13:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0