Bordingcard!

Jag har skrivit ut mitt bordingcard nu till resan, det känns att det inte är lång tid kvar nu! Jag hoppas verkligen att resan kommer bli mycket lyckat och att vi får uppleva många nya saker. Jag tror att jag och de jag åker med kommer ha det riktigt roligt tillsammans, jag ska iallafall se till att vi har de haha. :)

Några saker som jag kommer sakna extra mycket när jag är i Italien.

- Självklart kommer jag sakna min familj och mina vänner jätte mycket!

- Jag kommer sakna min säng!

- Jag kommer verkligen sakna den svenska frukosten!

- Kommer sakna datorn haha.

Kommer inte på några fler saker just nu men när man väl är där nere så kommer man säkert på flera saker. Det kommer iallafall bli galet roligt och jag längtar verkligen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0