Cheez Doodles


Hello! Jag är sjukt sugen på ostbågar, det var evigheter sen jag åt detta goda snacks. Originalet är såklart godast, enligt mig. Vad tycker du?

Jobbade som sagt igår och det gick bra tycker jag. Mina gäster kom inte förens klockan åtta så det var rätt så lugnt fram tills dess, hjälpte till i den stora matsalen så länge. Det var ändå rätt mycket folk igår en bal, en full matsal och sen mitt sällskap på 21 personer. Det var nämligen skaldjursbuffé och den hade jag gärna ätit utav...fanns många goda saker men dyrt var de om man ville ha de. Mina gäster var iallafall nöjda och glada. Jag skulle ha slutat vid elva men eftersom jag är så himla snäll så stannade jag kvar, slutade halv ett istället. Vi snackade också lite om att de ville att jag skulle jobba under julborden eftersom det är fullbokad varje dag, vi får se hur mycket jag jobbar men de kommer säkert bli en hel del. Det är också bestämt att jag ska jobba på dagen på julafton, de ville att jag skulle jobba på kvällen också men då sa jag ifrån. Jaja, det kanske blir att dra ner till affären om ett tag och köpa ostbågar? :)


Kommentarer
Postat av: JC

Följ oss på bloglovin så följer vi dig med sötnos!

2011-10-10 @ 12:06:42
URL: http://hope.myshowroom.se
Postat av: JC

tack :) <3 gjort ida?

2011-10-10 @ 18:58:34
URL: http://hope.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0