Detta händer bara mig...

Jag har gjort en sak som nog bara kan hända en person som mig. När jag skulle skära ost förut till min macka så självklart så skär jag inte en skiva bara av osten utan en liten hud bit av mig försvann också haha. Nu låter de som jag skar upp en stor del men det var bara en liten den på tummen och det gjorde inte alls ont men det blödde som bara den... detta kan bara hända mig känns det som.

Hade ett möte efter skolan idag angående utomlandspraktiken. Det var intressant men det tog längre än vad jag trodde. Sen så drog jag och pappa och köpte lite onödiga saker och sen hem. Jag övningskörde hela tiden och det gick helt okej tyckte jag. Det är lite läskigt att köra när det är så mörkt ute eftersom jag inte är van vid det. Nu är jag riktigt trött så det blir att sova snart men först ska jag vissa en bild på hur fint det har blivit i vardagsrummet.


Inte så himla bra bild...men det är något iallafall :)


Kommentarer
Postat av: josefine

okej, allt är bra :)

haft en bra dag ?

2011-10-13 @ 21:44:23
URL: http://jossiamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0