Jag är beroende av te

Nu har jag överlevt måndagen också, jag har aldrig direkt gillat måndagar och det gör det inte bättre att man bara har sega lektioner i skolan. Det ringde en som ville fråga massa frågor om min skola förut, jag ställde upp för jag tänkte..."de är säkert inte så många frågor så jag kan vara lite snäll". Haha, så var det inte för det var rätt så många frågor men det var ändå rätt så skojigt. Jag tänkte hämta lite te nu och sen sätta på en bra film. Efter de så får jag ta tag i mitt pluggande. Jag har visst ett prov imorgon så måste läsa igenom en bok... men det sparar jag till senare. Jag skjuter jämt upp massa tråkiga saker, måste bättra mig någon dag haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0