Känner du min puls

Ber om ursäkt för mitt tidigare inlägg, menade inget illa och syftade absolut inte på någon speciellt det var bara så som jag kände just då. Nu har jag sovit någon timme och fått i mig lite mat så nu känns det bättre.
Sitter just nu i min säng och tänkte sätt på en film och hämta lite te, men kommer säkert somna till filmen. Jag har fortfarande kvar min hosta som jag fick förra fredagen och så känns de som halsen är kompakt, att den är svullen på något konstigt sätt. Jag blir aldrig sjuk så jag orkar inte med min hosta längre, vill kunna sova!

Kan berätta lite kort om gårdagen. Jag och några kompisar åkte vid åtta tiden till Malins förfest som blev mycket lyckat enligt mig. När klockan var halv 12 ungefär så drog vi in till stan och gick till nattklubben Puls. Var första gången jag var där och första intrycket var att de var lite folk men de blev mer folk framåt kvällen. Vi stannade kvar till de stängde, klockan 3 och så skjutsa Fredrik hem några till Malin där bland annat jag skulle sova, tack igen och tack alla som gjorde kvällen lyckad!

Det var en väldigt roligt kväll, roligast var att vi var så många som gick ut tillsammans. Det blev absolut inte mycket sömn så man får ta en sovmorgon imorgon istället. Jag tog några bilder under kvällen men kvaliten på de var inte de bästa... men jag bjuder på dem iallafall.





Det hände såklart lite saker under kvällen... men de spännande sakerna delar jag inte med mig här.

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: japp :)

2011-10-02 @ 10:43:24
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: HANNA

sv: hihi okej :D fråga gärna nått i frågestunden :)

2011-10-02 @ 13:46:48
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0