Min frukost

Jag vaknade vid 11 idag, så himla skönt att få sova ut. Igår hade jag en väldigt trevlig dag i Finspång... självklart glömde jag ta bilder men vi tog bilder på maten till vårt projekt. Jag, Jenny och Maria lagade iallafall en god middag... bearnaisesåsen kanske inte blev så lyckad direkt men det gjorde inte så mycket. Det var trevligt iallafall och jag tog bussen hem vid 12. Jag kom hem vid 2, somnade direkt. Det har verkligen blivit kallt ute nu... så har tagit fram min vinterjacka, usch.

Käkade min favorit frukost idag. Det är äpple, russin, müsli + vaniljyoghurt och sen till det blev det äggröra och en kopp vanilj te. Visst låter de gott? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0