Nu har man vaknat..

Godmorgon! Jag ligger fortfarande i sängen, har inte orkat gå upp än men vaknade för några minuter sen. Natten har varit jobbig för har fått gått upp flera gånger pågrund av min hosta, som jag har tröttnat på! Men nu är jag iallafall vaken och ska snart fixa ihop lite frukost till mig. Söndag, denna dag kommer inte bli rolig kan jag lova men jag får skylla på mig själv. Efter att ha dragit ut på alla mina skoluppgifter så måste jag verkligen plugga hela dagen idag för att hinna lämna in dem i tid. Därför kommer jag stänga in mig och plugga som bara den idag och hoppas få någonting gjort.


Så här såg vi ut när vi skulle ta vårt skolfoto, den här bilden är tagen när de var färdiga med fotograferingen så alla började typ klä av sig för de var så himla varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0