Saker som jag måste lära mig:

- Bli inte kompis med personer som skiter i en.
- Lita på mitt omdöme.

Såg precis en bra dans film, gillar verkligen dans filmer. Det är en sak som jag ångrar, jag ångrar att jag slutade dansa. Varför gjorde jag de? De är sjukt roligt och när jag höll på med de så tyckte jag att de var något som jag var bra på men det är länge sen nu. Slutade för jag tyckte det blev för mycket med skolan men jag borde ha kämpat mer. Nu när jag ser proffs som dansar eller någon föreställning så önskar jag att de var jag. Lär man sig av sina misstag verkligen?


Kommentarer
Postat av: syrran

Man kan alltid börja dansa igen. Bara för att man inte blir dansproffs betyder det inte att man inte kan ha kul. Oj, är jag så där jobbigt positiv nu? Kramar

2011-10-07 @ 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0