Senaste resan

Detta är sista dagen i Sverige för mig på en månad. Jag lämnar Svergie och åker till Italien. Senast jag åkte utomlands var förra sommaren då jag åkte till Malta, en väldigt fin ö som ligger ganska nära Sicilien, där jag också har varit. Kollade på lite bilder från förra sommaren när jag var där, vilken tur att man har bilder för så roligt att kolla igenom dem om och om igen. När jag kommer till Italien så ska jag också försöka fota rätt så mycket.

Jag har sagt tidigare att jag inte kommer kunna blogga mycket alls när jag har åkt. Jag vet inte om vi kommer ha tillgång till en datorn, vi får helt enkelt se. Men när jag sen kommer hem om en månad så kommer jag fortsätta blogga igen, så ni får helt enkelt hålla ut! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0