Tidning

Sitter hemma hos min farmor just nu, hon har inte kommit hem ännu så det blir att slappa lite. På vår projekt lektion så sprang jag och Maria mest runt i skolan, vi visste inte riktigt vad vi skulle göra. Vi hamnade tillslut i köket där Paulina stod och gjorde några goda röror som hon testade. Lite avis blev man för ville också vara i köket och laga något gott. Nu är det iallafall bestämt att jag ska till Maria på fredag efter skolan och laga mat, denna gång ska jag inte vara sjuk! Nu ska jag slänga mig i sängen ett tag, kram.


Snygg Maria :)


Kommentarer
Postat av: josefine

Tack, Desamma :)

Allt bra ?

2011-10-05 @ 17:44:27
URL: http://jossiamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0