Trafikskola



Jag kom hem för en liten stund sen, andra gången man kommer hem rätt sent. Jag känner att jag har varit duktig idag så jag tänkte fortsätta vara duktig så nu har jag tagit tag i mitt rum, snart kan man komma in i rummet igen!
Jag och farmor åt våfflor hemma hos sig, var väldigt mysigt sen drog jag till trafikskolan. Min körlektion gick bra tycker jag men man möte några bilister som inte kunde köra så man blev lite galen på dem haha. Jag har en skit bra körlärare bara så ni vet! Haha, han är så skön att köra med.. vi snackar mer än fokuserar på körningen vilket kanske inte är så bra men han är så snäll och trevlig. Han och jag ska på "dejt" någon gång bestämde vi och då skulle vi till en krog för han hade inte varit på någon krog i Norrköping haha. Jätte skön person med andra ord, nu ska jag fokusera på teorin sen när jag kommer hem från min praktik ska jag sätta fart med körkortet! :D


Kommentarer
Postat av: liiiiinnnn

sv: Tack så väldigt mycket:D

2011-10-06 @ 18:42:08
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0