Två veckor

Jag klicka in på aftonbladets sida och det första jag läser om är om flygplanet som krashade 2009, tre svenskar var ombord. Detta är inget man borde läsa innan man snart ska flyga kände jag. Det är exakt två veckor kvar nu tills jag åker, den tiden kommer gå jätte snabbt. Jag börjar bli lite smått nervös nu, speciellt över språket.

Jag ska lägga mig snart, inte så himla trött just nu men somnar säkert på direkten ändå. Imorgon så ska vi ha något skumt test i datakunskap på morgonen, hoppas det inte är för knepigt eftersom man inte är så duktig med datorer. Jag känner att det kommer bli himla mycket plugg nästa vecka eftersom man har två prov och sen massa inlämningsuppgifter som måste vara färdiga innan praktiken. Nae.. sängen väntar, vi hörs imorgon. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0