Badrumsbild

Hann ta ett snabbt foto precis innan jag började igår, blev dock inte så himla bra för jag hade rätt så bråttom. Men det gick iallafall bra att jobba igår och var väldigt roligt att träffa arbetskamraterna igen. Jag hade inte så många bord igår, tog hand om alla AC-bord (de som äter ur vår meny, de andra gästerna är week-gäster). Hade ett bord som firade en födelsedag och festade till det ordentligt sen var det ett annat bort som fira sin bröllopsdag, alltid lika trevligt när de firar något. När jag kom hem igår så somnade jag direkt när jag la mig i sängen. Planerna för idag är ännu okända men jag har en del saker som jag måste ta i tur med. Jag ska snart försöka skriva ett CV på engelska, berättar mer om de senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0