Färgreduktion


Det blev ändrade planer efter skolan, vi fick sluta lite tidigare vilket ledde till att jag och Jenny drog till stan ett tag. Eftersom jag tycker att man aldrig blir mätt på skolmaten så käkade vi mat på stan, jag tog grillspett. Efter en till mysig lunch så kolla vi runt lite på stan och sen var det dags för mig att ta bussen hem medan Jenny drog till tandläkaren. Just nu slappar jag bara, ska nog hämta mig lite te, har insett att jag har börjat dricka te varje kväll nu så jag har nog blivit lite beroende. Imorgon väntar en rätt så kort dag i skolan som består av lektionen drycker vilket ska bli spännande. Vi får se vad för kul som händer på kvällen. Nää, nu ska jag inte sitta här och skriva om massa ointressanta saker, puss.

Kommentarer
Postat av: juliaa

okej ;) nej igår så orkade jag inte ..

2011-09-02 @ 08:57:40
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0