Förändring


Ungefär så här långt har de kommit i vardagsrummet nu, blir snyggare och snyggare för varje dag som går känns de nästan som. Resultatet kommer säkert bli fint och de kommer bli skönt när de är färdigt för då har vi två vardagsrum igen vilket är bra om man har vänner på besök.

Efter skolan idag så drog jag en sväng till mormor och morfar för de var så länge sen jag hälsade på dem kändes de som nu. Men det slutade med att jag blev kvar rätt så länge för fick jätte ont i bröstet, antagligen för att jag har hostat så himla mycket vilket gör att musklerna tar stryk. Då var det riktigt jobbigt men nu känns det bättre. Jag var också på apoteket förut och köpte host medicin men tyckte inte att de fungera men ska ta nu igen innan jag går och lägger mig för jag vill kunna sova en hel natt utan att vakna hela tiden och hosta, vilket gör ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0