Jag ogillar verkligen...


Jag tycker verkligen inte om vintern, jag gillar inte någon kyla och trivs bäst i värmen. Det ända som är bra med vintern är nog att det är mysigt att tända ljus och mysa under massa filtar, dock kan jag göra detta under sommaren också. Nu börjar det bli kallt igen känner man i luften... ogilla! Så nu ska jag mysa ner i en nybäddad säng under två filtar tillsammans med en godispåse och snart se på Idol. Sen blir det att ta en varm dusch innan man lägger sig. Vad är din åsikt om kylan?


Kommentarer
Postat av: syrran

Min åsikt är precis som din. Det är bara skitkallt. Och jag kan mysa under filten, dricka te och varm choklad även på sommaren. Jag röstar absolut på sommar året om!

2011-09-21 @ 13:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0