Körsbäret

Godmorning!
Sitter i skolan och slutar snart denna lektion, då blir det lunch. Kom senare till skolan idag för hade ett besök oss tandläkaren imorse. Ett ovärt besök måste jag säga för de vanliga tandläkarna kan ändå inte göra något när man har tandställning så de bara kolla på tänderna och kände lite sen efter två minuter så fick jag gå. Det var iallafall riktigt skönt med sovmorgon, så något positivt var det iallafall. Efter lunchen så ska jag och tre till åka till ett dagis där vi ska ställa några frågor. Jag mår inte så bra idag, är snorrig och nyser typ hela tiden... hoppas det inte blir värre så det blir att vila de närmsta dagarna för ska jobba i helgen och då vill jag vara frisk. Puss!


(Dagiset som vi ska besöka kallas Körsbäret)


Kommentarer
Postat av: syrran

varför skulle ni ställa frågor på ett dagis? vad skulle ni fråga?

2011-09-13 @ 20:35:31
Postat av: - Swedish Source Of The PLL

sv: härligt :D

2011-09-13 @ 21:15:08
URL: http://prettylittleliarsserien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0