Macarones

(Sofia och Maria)

Igår så kom någon i klassen på den smarta idén att fläta ihop två styckens hår till en fläta. Malin lyckades väldigt bra måste jag säga, blev väldigt coolt!

Just nu ligger jag i sängen och ska sova, annars kommer jag nog inte upp imorgon bitti. Dagen imorgon börjar med en 3 timmars lektion som består av barkunskap, riktigt roligt. Sen på eftermiddagen så har vi estetiskt, när vi väl har slutat så blir det att dra hem. Ska övningsköra imorgon med pappa och då ska jag köra till Norrköping och lite runt omkring där, första gången jag kör där med min pappa så lite nervöst kommer det att vara. Det är ganska stor skillnad att köra hemma istället för trafikskolan enligt mig. När man kör i trafikskolan så finns det dubbelkommando vilket är väldigt bra och man känner inte lika mycket skuld heller om man skulle göra något stort fel.

Idag efter skolan drog jag och Amanda till stan, hittade några saker och sen tog vi oss en fika. Jag provade för första gången på att äta macarones, de var faktiskt väldigt goda men de smakade inte alls som jag trodde att de skulle göra. Nu är det bäst att jag går och lägger mig, vi hörs imorgon puss. :)


Macarones


Kommentarer
Postat av: syrran

Macarones, alltså. Jag har inte smakat dem, men jag har funderat lite på att testa att baka dem själv. Det är lite svårt, för man måste ha mandelmjöl och vem har det hemma? Man kanske ska testa dem först så att men vet hur de ska smaka innan man gör det själv...

2011-09-08 @ 10:30:10
Postat av: johanna

haha men ååh:D ge det lite tid då!:D

kan även bero på vilken lärare man har ifs.. :p å jag kan ju lugnt påstå att jag har jordens bästa lärare i psykologi!;) haha

2011-09-08 @ 19:40:45
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0