Monday Monday...


Nu sitter jag i skolan igen, måndag och det betyder att jag har psykologi. Håller på att skriva en uppsats känns det som men hoppas det blir bar iallafall. Efter skolan idag blir det att dra hem och plugga religion, så kan de gå om man har prov imorgon och inte har pluggat något. Jag kunde inte sova inatt, kan det bero på att det regnade så mycket eller att jag hade jobbat natten innan och var van att vara uppe sent? Jag har inget bra svar men det var iallafall jobbigt när väckarklockan ringde, då var jag inte glad. Jag funderade på att stanna hemma och plugga istället men sen fick jag dåligt samvete så gick upp till slut så nu sitter jag här i skolan. Nu ska jag fortsätta skriva... Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0