Nu vet du detta


Jag måste lätta hjärtat lite, var det inte därför jag startade en blogg från första början? De har väl inte blivit så för när man vet vilka som läser ens blogg, ens nära och kära. Man tänker på vad man inte får nämna för att folk ska undra eller tycka att man är konstig. Man kanske inte skriver att man är ledsen eller tvärtom pågrund av man vet vilka som läser. Men nu skiter jag i det och skriver från och med nu det jag vill och jag hoppas ni respekterar de annars kan ni sluta läsa min blogg.

Men orkar inte skriva nu, ska se vem som åker ut ur idol istället kram.

Kommentarer
Postat av: syrran

Jag tycker absolut du ska skriva vad du vill och känner för. det är väl det som är meningen?

Puss

2011-09-27 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0