Psykologi

Godmorgon!
Eller jag vaknade för flera timmar sedan av att en arbetare kom hem till oss för att slipa golvet. Det låter som bara den så jag käkade snabbt frukost och klädde på mig snabbt så jag slapp vara hemma och lyssna på det hemska ljudet. Var det bara jag som vart sjukt besviken på Idol igår? Det kan ha varit för att jag hade väldigt höga förväntningar. Efter de första 5 minuterna så höll jag på att stänga av tv:n eftersom jag blev galen på den nya juryn. Jag älskar Laila och Bagge i juryn men de nya personerna passar inte alls in i programmet enligt mig. Jag tycker om Alexander Bard i vanliga fall men i detta program blev jag bara arg på honom, han förstör ju! Idol handlar väl om att utvecklas, inte att redan hitta en stjärna som har allt. Jaja, nu sitter jag och har min första psykologi lektion. Jag anser att denna kurs kommer bli vädligt långtråkig, men hoppas denna termin går fort. Nu har jag rast, hör sen.


Kommentarer
Postat av: syrran

Äh, trams! Psykologi är ju typ det mest intressanta man kan läsa ju!

2011-09-06 @ 09:15:56
Postat av: » l i s a - lisalalarsson.blogg.se «

Hej, du är inte sugen på att ställa en liten fråga i min frågestund? :) skulle vara guldvärt!

2011-09-07 @ 17:04:29
URL: http://lisalalarsson.blogg.se/
Postat av: johanna

jag har också psykologi;o men ja tycker de är rätt intressant.. haha:o

2011-09-07 @ 19:42:54
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0