Min helg är förstörd...


Så här kan mina anteckningar se ut under en kväll, detta skrev jag igår kväll när jag jobbade. De är nog bara en själv som förstår sig på sina anteckningar hehe. Jag hade iallafall hand om ett sällskap på 25 personer, var en kvinna som fyllde 70 års som var jätte trevlig. Det gick väldigt bra tyckte jag och de verkade vara jätte nöjda. I slutet så var alla fulla, men det kanske inte var så konstigt. De drack först två glas mousserande vin som fördrink, mellanöl och 2 flaskor snaps till förrätten, 2 glas rött vin till varmrätten och sen avec till kaffe och sen beställde vissa mer i baren, de var helt klart berusade men inte på ett jobbigt sätt vilket var tur! När de skulle betala sen så kändes det rätt så bra när jag tog betalt, notan hamnade nämligen på 25 801kr.

Kvällen var bra fram tills klockan var 10, då hade min alvedon slutat att värka och min feber kom tillbaka. Hela min kropp skakade kan man säga och jag frös som bara den. Fast detta fortsatte jag att förbereda för morgon dagen och eftersom mina gäster var kvar i baren så länge så blev jag tvungen att jobba över en timma fast jag mådde skit. Den sista timmen var riktigt jobbig, när jag kom hem var klockan halv 1 och jag somnade på direkten.

Idag så blev de ändrade planer, skulle träffa Maria och Amanda men eftersom jag fortfarande har feber och har jätte ont i halsen så fick jag stanna hemma istället. Jag har inte haft några alls krafter idag så jag har nästan sovit bort hela dagen, jag hoppas jag mår bättre snart! Nu ska jag fixa te till min hals, krypa ner under täcket i sängen och kolla på en bra film. Ha en bra lördagskväll! :)

Kommentarer
Postat av: Martin

Shit va duktig du är som jobbar på trots feber o grejer! :O

Hoppas du snart blir frisk! :)

Krya på dig vännen! :)

2011-09-24 @ 21:36:09
Postat av: Malin

- Tack så jätte mycket :D

2011-09-24 @ 23:53:06
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

sv: ja verkligen :D kram

2011-09-25 @ 11:28:20
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: Sofia - Vinn biljetter till brittan!

tack! :)

allt bra idag? ^^

2011-09-25 @ 11:41:07
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: johanna

haft en bra dag? kram

2011-09-25 @ 17:49:27
URL: http://lifeasjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0