Visualiseringscentret


En i klassen gjorde denna som sitt arbete, jätte fin blev den!

Ända bilden som jag tog med min mobil och de var när folk redan hade provsmakat

(man hade ett band runt huvudet som kände av om man var stressad eller inte.Om bollen i mitten rörde sig mot den andra spelaren var mest lugn och om den rullade till personen som satt mitt i mot hade man "vunnit". Jag spelade mot Jenny och jag "vann",de var coolt men fattade inte direkt hur de kunde fungera)

I torsdags så hade vi först bar teknik på morgonen. Vi fick göra en varsin alkoholfri drink, jag gjorde en long island tea som inte alls blev god för den ska egentligen innehålla 10 cl sprite men istället hade vi vatten. Men vi ska göra drinkar med alkohol i också, de ser jag fram i mot. Sen på vår nästa lektion så träffades vi vid Visualiseringscentret. Vi såg på en film där, det var en upplevelse och sen fick vi gå runt och kolla.


Kommentarer
Postat av: Sara

Najs :)

2011-09-24 @ 23:10:06
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0