Sista lovet . . .

Igår så var jag och fyra andra vänner från klassen ute på en pub. Vi firade Fredrik som snart fyller år, men också att nu har vi vårt sista lov... nämligen påsklovet!
Vi träffade också några av våra lärare, blev en intressant och rolig kväll. Haha, nu är man laddad till studentkryssningen. Jag och Maria har sovit hos min farmor inatt, drog sen till stan ett tag för att titta runt och så blev det en fet lunch, det var man verkligen sugen på. Nu när jag väl har kommit hem så har jag inte orkat göra mycket. Tror jag somnade ett tag förut, men ideén var ju att städa tills imorgon men ligger inte så bra till på den fronten. Ikväll blir det istället en myskväll hos mig tillsammans med Iza! :)


Gårdagens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0