Lite av varje

När jag gick upp imorse och kollade ut för att se vad de var för väder så ville jag bara gå och lägga mig i sängen igen. Jag gillar verkligen inte snö! Det kan vara kul ibland men nu ska det bli vår tycker jag. Tänker inte göra så mycket idag har jag tänkt mig. Bara slappa och städa här hemma. Känner för dipp med grönsaker ikväll, muma.

Igår var jag hos en kompis, där hade vi samlat ihop ett gäng och hade en härlig filmkväll. Var roligt att träffa alla eftersom det var för länge sen! Jag låg i min nybäddade säng vid 3 tiden, då var man trött. Hade egentligen tänkt att dra till pulsan, men det blev tyvärr inte så. Det hade dock varit roligt för just nu är jag sugen på att dansa. Varför slutade jag med streetdance?
Känner att jag är på lite halv taskigt humör idag, kanske en bra idé att inte vara nära andra människor. Därför ska jag stanna hemma. kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0