Livmoderhalscancer

Jag kom precis hem, på köksbordet låg ett brev från landstinget som väntade på mig. Det var angående livmoderhalscancer. Jag har redan tagit de tre spruterna för detta, dock så betalade vi en rejäll summa för detta. Nu är det istället gratis för alla tjejer i min ålder. Skit bra! Jag vill bara tacka för mina spruter som jag tog, och om ni är tveksamna om ni ska ta sprutan så rekommenderar jag att ni gör det! Såklart det gör ont, men det är helt klart värt det...så passa på nu när det har blivit gratis!

Dagen efter skolan har jag tillbringat på Espresso House en stund med mina snygga brudar Maria och Sofia, alltid lika god café latte. Sen har jag varit hos körskolan där jag hade teorikurs samt så satt jag och Malin vid datorerna och plugga lite. Jag blev mycket glad när jag klarade fas B ännu en gång! Imorgon så får det bli en till sväng till körskolan för att plugga ännu mera teori helt enkelt.

Ps. Måste bara sluta inlägget med att istället för att käka matsalens lunch idag så fick vi istället två rätters i skolans egna restaurang, riktigt lyxigt. :)


Kommentarer
Postat av: KeyYo- skall tas med en nypa salt!

oj....shit.....



- KeyYo - den annorlunda humorbloggen som tar fram många skratt och leenden! Ny videoblogg - galen zumbatränare - in och titta nu!

2012-02-05 @ 17:30:37
URL: http://keyyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0