Massa onödig fakta bara för att jag inte kan sova. . .

Ligger i min säng och spelar wordfeud...känner mig inget vidare trött fast klockan är mycket. Vilken tur att man inte behöver åka till skolan, men måste ändå gå upp rätt så tidigt. Kan det vara så att jag blev pigg av kaffet jag drack? men det var ett tag sen och det har aldrig påverkat mig tidigare. Eller så kanske det är tandställningen som spänner rätt så bra just nu, inget vidare men bra när det händer något i munnen! Var ju hos tandläkaren imorse, det roliga var att jag hade tiden hos dem 08:50 men jag kom dit vid 08:35 pågrund av min buss. Jag blev instäppt direkt (vilket aldrig händer) och var klar innan 08:50, haha. Fick lite nya trådar, nästa gång jag ska dit är i slutet av feburari då jag kommer få lite andra saker insatt.

Måste bara säga att det är riktigt skönt att de vuxna i huset är bortresta, såklart jag saknar dem men det är skönt att få göra som man vill och ta hand om huset, oj kom precis på att jag har glömt mata fiskarna! Det ända som pappa bad mig om och jag har redan glömt bort de...pinsamt, blir att göra det direkt nu! Stackars fiskar! Haha, ni kan förstå att mina fiskar som jag hade bara levde knappt ett halv år i mitt rum... mitt intresse för dem försvann snabbt. Egentligen skaffade jag mig bara fiskar för jag ville ha ett husdjur, eftersom vi inte kan ha pälsdjur så fick det bli fiskar. Nej, du ska jag springa ner och mata fiskarna, sen får det bli sängen! Blir nog att läsa lite i körkortsboken, det kanske man blir trött av? Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0