När började allt gå så fort?

Jag kan inte sova. Måste skriva av mig med mina tankar. Jag saknar att vara liten, jag fyller snart hela 19 år...awesome but still not. Jag vill vara liten och bara leka dagarna lång. Inte förstå vad som händer runt omkring en, bara vara i sin egna värld. När man var mindre så tänkte man inte, man bara gjorde det man ville. Man acceptera alla och behandlade alla lika, varför är det inte så länge? Varför snacka skit och gör folk ledsna.
Förut när jag bodde i ett annat område så kunde alla umgås med varandra, alla var nästan jämn gamla också. Om kvällarna var vi ute och lekte olika lekar tillsammans, vilket minne! På min fritid så sprang jag över till min barndomsvän Jenny för att typ leka med barbie dockor, hon bodde mitt imot mig (bara en parkeringsplats imellan). Självklart så skulle man gå runt den men man sprang ändå över den, självklart så smög man så inte ens föräldrar såg en. Det är sjukt att vi fortfarande är vänner än idag, är jag verkligen glad över. Sen när jag flyttade och blev äldre så förändrades, skulle ju dock vara konstigt om det inte gjorde det...
Jaja, inte därför jag inte kan sova haha, men nu har jag skrivit lite av det jag hade på huvudet iallafall... så nu ska man väl försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0