Trafikskolan

Hello! Sitter och fryser, så blir att hoppa in i en varm dusch snart. Dagen började med en lång sovmorgon, sen var det dags att dra ut i regnet och ta bussen till skolan. Tillbringade tre timmar där, efter det så blev det trafikskolan. Har bokat lite körlektioner nu, den första som jag har är redan imorgon! Fick med reda på att min tidigare trafiklärare har slutat och öppnat en egen trafikskola i Jönköping. Skit roligt för honom, men kommer faktiskt sakna honom!
Nu ska jag köra med en helt ny igen, känns som man börjar om hela tiden. Nu har jag bytt trafiklärare fyra gånger, rätt så jobbigt måste jag säga!
Jaja, nu är jag iallafall igång igen och nu ska jag ha mitt körkort! Hur mycket pengar har ni lagt ner på ert körkort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0