Ledigheten spenderas med familjen

Idag jobbar jag inte, vilket jag tar vara på. Jag ska snart dra till min mamma där det blir firande med nära och kära. Har redan hunnit en sväng på stan idag för att köpa present till morbror och sen morsdag present till mamma, eftersom jag jobbar imorgon så firar jag henne idag. Visst borde det finnas en barnensdag?

Hoppas iallafall att solen kommer fram nu, har ju åskat och regnat nästan hela natten men jag har mina shorts på mig så nu får solen allt komma fram. Blir smörgåstårta och fika idag, mums!
Nu ser jag att klockan är mycket, dags att vandra vidare. Ha en bra lördag, och ni missar väl inte Eurovision Song Contest ikväll? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0