Besiktning!

 
Idag är jag ledig från jobbet, vilket verkligen behövs med förkylningen jag har. Tror dessutom att jag hade feber igår, så i natt har man inte fått mycket sömn pågrund av min rinnande näsan... mysigt! Jag har precis duschat och tänkte unna mig lite extra idag och göra en ansiktesmask. Vid fyra idag så ska jag hämta upp min pappa på jobbet, sen blir de att brumma in med min bil till besiktningen i stan. Jag hoppas att den går igenom utan fel, har redan fått byta flera saker på bilen så det skulle vara konstigt om den inte gick igenom. Senast igår byte jag en lampa på bilen så nu är det fixat iallafall. Sen ikväll blir de bara att försöka bli frisk.
 
För imorgon ska jag upp tidigt, klockan ringer redan klockan sex för har tandläkartid inne i stan 7:10. Gissa vad jag ska göra? Jo jde ska ta bort min tandställningen som jag har haft i typ 2 år nu. Jag kollade på lite gamla bilder som jag tog på tänderna när jag hade fått tandställningen... och det var riktigt stor skillnad! Så jag tänker lägga upp förre och efter bild så ska ni få se att man inte ska tveka att skaffa tandställning fast det kan vara jobbigt när exempel pizzasalladen fastar men det är det absolut värt de! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0