15 Oktober 2013

Okej, det är inte den 15 oktober idag, men ska ändå berätta om denna dag för det var en speciell dag för mig och Stefan. En helt vanlig tisdag var det säkert för de flesta men inte för oss. Det var vår månadsdag, vi firade att vi hade varit tillsammans ett år. Så vi bestämde att vi skulle laga tre rätters, det blev super gott! Sen gav vi varandra lite presenter, jag fick bland annat Rihannas parfym som luktar underbart gott! Så nu går jag runt med den på mig hela dagarna och Stefan verkar gilla den också för han vill ofta lukta på mig nu för tiden haha.  
Stefan är beredd att hugga in på förrätten! Till maten så drack vi ett Ripasso vin som Stefan hade fått i present. 
Så här såg förrätten ut. Den bestod av smör stekta smarrisar, hjärt salami, stora gröna olivet och en getost. 
Sen var det dags för varmrätten! Marinerad rådjurssadel med potatisgratäng, sallad och kantarellsås. 
Som dessert blev det chokladfondant med varma hallon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0