På besök i Söderköping!

I måndags så kom jag, Stefan och Doris hem från Söderköping. Så nu befinner vi oss här uppe i Karlstad igen! På tågresan så märkte vi att det låg snö på marken men som tur var så fanns det ingen snö i Karlstad, men snön kommer nog snart. Vi åkte mest hem pågrund av att det var älgjakt. Stefan sköt sin första älg så nu är han riktigt glad. Jag hann umågs med min släkt och vänner. äta god mat också. 
 
Vi bestämde oss för att ta med Doris, och det fungerade mycket bra. Hon var i sin transportbur som vi hade i min handväska haha, så jag gick runt med henne. De fryser ju väldigt lätt men hon hade massa bomull och så gjorde Stefan ett litet hus av en mjölkkartong som hon älskade. 
 
Här är några bilder från besöket hemma:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0