Värmlänning

Godkväll!
 
Jag och Stefan kom precis hem, han har varit i skolan och jag har varit på ikea och bytt ut en lampa som vi köpte igår men det vissade sig att det var en spricka i den. Nu ska Stefan fixa mat, medan jag slappar och kollar på haha. Jag gjorde faktiskt mat igår, så pluspoäng till mig!
 
Jag vakna imorse av att mobiltelefonen ringde, kände inte igen numret. Svarade och jag lätt nog väldigt trött, det var från restaurang Munken som jag skulle till klockan 2. Hon som jag skulle träffa hade blivit sjuk så hennes man undrade om jag kunde jobba lunch med honom istället. Självklart kunde jag det, så jobbade lunch där mellan 11:00-14:30. Efter det så drog jag hem och fixade lite käk, sen drog jag iväg till Ikea. Så har min dag sett ut. Så nu ikväll blir det mys med killen hemma, regnar ute så det finns ju inget bättre då! 
 
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0