Arbetsförmedlingen

Mötet är precis avslutat, bestod av en timma med fakta om jobbgaranti för ungdomar. Vi var inte speciellt många på mötet, kanske 20 stycken. Jag tyckte det var konstigt att det bara var ungdomar där men sen kom jag på att mötet bara var för ungdomar haha. Ännu en rolig sak är hur vi ungdomar väljer sittplats. Det var fler stolar utställda än antalet vi var. Ingen satt bredvid varandra, är vi rädda för varandra eller? Fast kan dock inte säga att jag valde en bättre sittplats för jag satte mig inte heller bredvid någon annan. 
 
Fick iallafall reda på mer information och de har ändå ett rätt så bra system för det hela, syftet var att vi skulle skriva på ett papper vilket jag aldrig gjorde. Jag ska snart flytta så finns ingen mening att börja denna kurs i Karlstad så ska byta arbetesförmedling. Vilket man tydligen ändå måste göra fast man har fått jobb. 
 
Jag valde att ta på mig en rutig skjorta från Bikbok idag för att se lite proffsig ut, lyckades jag? haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0