Hemma!

(Söta Doris som fick stanna hemma i Karlstad med Stefan över påsken)

Jag sitter just nu hemma hos pappa, vi ska snart börja med maten. Har hunnit med en hel del idag ändå. Resan tog längre tid än förväntat så är skönt att vara hemma nu. Jag besökte arbetsförmedligen så nu har jag ändrat så jag är medlem där istället. Sen så gick jag förbli vår lägenhet, det var flera målare där. Blev jätte glad och pirrig i magen, längtar!
Har också pratat med jobbet så ska dit efter maten ikväll så ska vi gå igenom kassan och läsa på lite menyer och kanske får ta någon beställning. Shit, jag var proffs på det förut men var länge sen nu jag servera! Men det gå säkert jätte bra och ska bli kul. Senare ikväll vid nio tiden så har jag bjudit hit Iza. Vi ska dricka te och se på New Moon samt planera inför morgondagen då vi ska åka till ikea! Jätte kul att vara hemma och träffa allt folk. När jag gick på gatorna i centrum så hade jag en sån varm och skön känsla i kroppen, ska bli så kul att flytta hit igen! Längtar tills vi kan bjuda hem folk till oss, blir perfekt nu till sommaren med lite grillad på uteplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0