Vuxenpoäng!

När vi var på Mio och kollade på möbler så kände man sig verkligen vuxen. Dock när man kollade runt i butiken på alla andra som var där så blev man plötsligt mycket yngre haha. 
Vi kollade framför allt på soffor och sängar. Det som vi har tänkt att köpa först är en säng, rätt så bra att ha faktiskt om man vill sova under nätterna. Kan inte fatta att vi snart får nycklarna till vår lägenhet, imorgon är det exakt en månad kvar! Det är så himla mycket som måste fixas, det är så många rum som vi måste inreda med möbler haha. Det kommer verkligen bli en stor skillnad att flytta från en lägenhet på 20kvm till en på 82kvm (tror vi kommer tappa bort varandra i lägenheten). Jag får göra som min syrra gjorde när hon flytta till en större lägenhet, hon ringde till sin kille och fråga i vilket rum han var i haha! 
Tror vi har bestämt vilken säng vi ska köpa, nu är det bara att beställa den och få den levererad. 
 
Det är inte riktigt bestämt ännu när jag flyttar från karlstad men det blir ju i början av maj iallafall och så flyttar Stefan i början av juni när han tar examen. Kommer sakna Karlstad och läget som vi bor nu, en sak jag inte kommer sakna är att det blåser varje dag här haha. Läget på nya lägenheten kan knappast inte bli bättre, kommer ta kanske fyra minuter för mig att gå till jobbet... lyxigt! 

På onsdag tar jag tåget till Söderköping, för att fira påsk med familjen. Jag ska även då passa på och kolla på vår lägenhet. Just nu håller den på att renoveras och jag har ingen aning hur den kommer se hur när allt är färdigt, så spännande! 
 
Jag tyckte bäst om denna soffa, nu ska jag bara övertyga Stefan också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0