Bild bomb

Idag är det måndag, ny vecka och nya möjligheter. Jag är ledig idag och det känns skönt för har faktiskt rätt mycket att fixa här hemma. Jag och Stefan har nästan varit borta hela helgen så hade lite att ta igen nu. Igår var vi på Linköpings sjukhus och efter det åkte vi en sväng till Ikea. Vi hade inte planerat att köpa något speciellt men kom hem med en hel del. Vi köpte bland annat nya kuddar och fodral till soffan, en ny matta till vardagsrummet, en lampa att ha i vardagsrummet, nya kuddar till våran säng, blommor och lite annat små plock. Så inatt sov vi på de nya kuddarna, vi valde inte samma kuddar utan jag valde en som var mjukare och Stefan en hårdare men nu ångrar jag mig lite att jag inte valde den hårda också för den mjuka är nästan för mjuk... så får se om jag köper en ny men ger den några nätter till så får vi se. 
 
Jag har hunnit med att diska vårt berg med disk, dammsugit och planterat de nya blommorna. Nu har jag satt på första tvättmaskinen också, gud vad mycket tvätt vi hade också. I lördags var vi på bastu kväll hos våra vänner Annie och Dennis. Det var skönt att basta och så spelade vi spel, blev en sen kväll för vi var inte hemma förrens tre på natten. 
 
Här kommer lite bilder från Teneriffa:
Jag och Stefan tog en heldags tur till ett berömt zoo i Teneriffa. Vi såg på massa olika föreställningar med olika djur, bland annat de häftiga djuren späckhuggare. 
Denna bild är tagen uppe på Teide. Pappa och Monica bjöd oss på denna resa som var en halvdag. Tyvärr så var det inte så bra väder vilket gjorde att det blev dimma.
En kväll bestämde vi för att gå ut och käka på en restaurang istället för att käka på hotellet, Sanna och Simon följde med oss. Vi käkade på en restaurang som låg intill havet med god mat. 
Bilden är tagen på hotellområdet. Åhh vad jag längtar tills sommar när jag ser denna bild. Kunna ha shorts och kortärmat på sig, gud så skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0