Morgonmys

Sitter inne på kontoret och har en spinnande katt i knät. Har nyligen käkat frukost och nu är det morgonmys med Luna. Igår kom vi hem ifrån min och Stefans weekend i Nyköping. Vi har haft det jätte bra, hade en mycket mysig alla hjärtans dag med bubbelbad, god dricka och god mat. Jag känner mig riktigt ren nu efter helgen och lite som en ny människa, nya krafter. Får se hur denna vecka kommer se ut, har några dagar som jobb är inplanerat och lite andra roligheter. Idag är jag ledig och tagit det lugnt nu på morgonen. Om ett tag ska jag åka till en kompis och umgås med henne. Var länge sen vi sågs nu känns det som. Inte alls sugen på att gå ut idag dock, det blåser kallt och är mulet. Men jag har på mig min nya tröja som jag köpte i lördags som är väldigt varm och skön. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0