Teneriffa

Jag saknar värmen i Teneriffa. Nu har vi varit hemma i några veckor så har vant mig vid kylan igen men var så mycket skönare i Teneriffa. Gå runt med kortärmat och kjol. Denna bild tog vi när jag och Stefan gick en promenad längs med stranden för att kolla läget. Var flera restauranger och butiker för turister. 
Jag tänkte försöka blogga lite igen, det är roligt att kunna gå tillbaka och se vad man gjorde förr. Problemet för mig att jag nästan aldrig sitter vid datorn längre. Är enbart inne på internet på mobilen och inte lika roligt att blogga från den. Nu ska jag åka och hämta Stefan som är hos en kompis. Imorgon är det Alla Hjärtas Dag, då åker vi till Nyköping för en övernattning på ett spa hotell. Ska bli riktigt roligt att åka iväg ett tag och koppla av tillsammans. Puss & kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0